Перевірка готовності наукового журналу

Анкета для перевірки готовності наукового журналу для подачі редакцією заявки на включення в базу даних Scopus

Для отримання звіту щодо попередньої оцінки готовності Вашого журналу до подачі заявки на включення у Scopus, Вам потрібно заповнити поля та відповісти на питання. Ця попередня перевірка технічних і адміністративних критеріїв повинна підвищити шанси Вашого журналу на включення в Scopus, а також дозволить уникнути періоду ембарго для наступної подачі заявки на включення з причин, що можуть бути легко ідентифіковані. Позитивна попередня оцінка не гарантує позитивного рішення щодо включення видання у Scopus. Також ця попередня оцінка не несе відповідальності за остаточний результат повної оцінки журналу, яку проводить незалежна Консультативна Рада з відбору Контенту (CSAB).

Наприклад: Journal of Library and Information Sciences

ISSN (англ. International Standard Serial Number) — унікальний номер, що використовується для ідентифікації друкованого або електронного періодичного видання. Складається з 8 цифр.


Ідеї щодо покращення впливовості журналу:

Використовуйте конференції як можливість зустрітися з колегами-дослідниками і запросити їх подати статтю у Ваш журнал. Редакційна колегія повинна використовувати будь-яку можливість для просування журналу і залучення нових авторів, а також нових активних членів у редакційну команду, які могли б допомогти з просуванням Вашого журналу.

Спробуйте представляти, як мінімум, анотації і ключові слова в HTML і додавати метадані до Ваших pdf-файлів, щоб пошукові системи змогли краще проіндексувати Ваш контент. Для авторів важливо, щоб їх роботу можна було легко знайти. Вони уникають журналів, де єдиний спосіб знайти статтю – це знати гіперпосилання на журнал, а потім переглядати кожен випуск. Для того, щоб автор міг обрати певний журнал для публікації, він повинен бачити переваги для своєї статті, над якою він провів місяці роботи. Найважливішим для кожного автора є швидкий та легкий доступ до його опублікованої роботи в журналі, бренд якого може використовувати автор для звітності і отримання фінансування для своїх досліджень.

Використовуйте соціальні мережі для просування свого журналу і авторів. Приєднуйтесь і спілкуйтеся зі спільнотами, що обговорюють теми, що є цікавими для Вашого журналу, таким чином покращуючи обізнаність про Ваш журнал. Ви можете використовувати традиційні платформи, такі як Twitter і Facebook, а також наукові соціальні мережі, такі як Mendeley. Потрібно врахувати, що стратегія за участі соціальних мереж не може і не повинна означати бездумне наповнення соціальних каналів посиланнями на Ваш журнал, тому що ніхто не буде їх читати. Соціальні медіа повинні розглядатися як розмова в ліфті: у Вас буде короткий шанс привернути увагу і висловити свою точку зору. Після цього, як на вас звернули увагу, ймовірність того, що люди натиснуть на Ваші гіперпосилання, зросте.

Запропонуйте авторам цитувати свої статті, коли вони публікуються в інших журналах, що вже індексуються в Scopus. АЛЕ це повинно відбуватися в розумних межах: розрахунок лише на ці посилання і надмірне самоцитування, може принести більше шкоди, аніж користі. Самоцитування для журналу прийнятне лише на рівні не більше 20% від загальної кількості цитувань. Велика кількість цитувань Ваших авторів в інших журналах на свої роботи у Вашому журналі породить сумніви і може негативно вплинути на оцінку.

Додайте свій журнал для індексації міжнародними агрегаторами, такими як Proquest, Ebsco або Gale, що, в свою чергу, включені в академічні пошукові системи, що використовують у всьому світі, такі як Summon і EDS.

Якщо Ваш журнал відкритого доступу, Ви також можете обрати для його індексації DOAJ, Sherpa Romeo і Sherpa Juliet. АЛЕ ретельно обирайте ресурс, у якому Ви вирішите індексувати свій журнал, оскільки існують несправжні і неякісні агрегатори, індексація в яких може вплинути на довіру авторів, що публікуються у Вашому журналі.

DOI (Digital object identifier) – Цифровий ідентифікатор об'єкта (ЦІО) — серійний номер, який використовують для постійної та унікальної ідентифікації об'єктів інтелектуальної власності будь-якого типу.

Залишилось:

19
Етапів